the right SIZE beursedities

BESIZED: altijd passend maatadvies

Retouren wordt steeds vaker een groot probleem. Consumenten kopen kleding voor hun kinderen online, maar de maten kloppen niet, dus worden veel bestellingen geretourneerd. Pauline Roelofs bedacht hier iets op, zij richtte Besized op, een widget wat altijd een passend maatadvies voor kinderen laat zien.

BESIZED

Online consumenten krijgen tijdens het online winkelen een knop van Besized (widget) te zien en kunnen een account aanmaken. Zo komt voortaan bij elke webshop en elk kledingstuk wat de consument aanklikt, automatisch het maatadvies naar voren. Het enige wat de consument eenmalig hoeft in te voeren, zijn de geboortedatum, het geslacht, de lengte en het gewicht van het kind. Zo krijgt de consument bij elke winkel een gepersonaliseerd maatadvies van Besized. Door regelmatig de lengte en het gewicht bij te houden en in te voeren, wordt het advies steeds nauwkeuriger.

Besized biedt gepersonaliseerd maatadvies voor kinderkleding, het is speciaal ontworpen voor ouders die geen tijd hebben om met hun kinderen te gaan winkelen en juist op zoek gaan naar de juiste maat online. Dit is alleen nog niet zo simpel als dat het lijkt. Daarom heeft Pauline Roelofs Besized opgericht. Zij weet als geen ander hoe frustrerend het is om online te winkelen zonder de goede maten te kunnen vinden.

BESIZED KNOP

MINDER RETOUREN

Retouren wordt steeds vaker een probleem. Het is niet prettig voor de klant en ook niet voor de webwinkel. Door het passend maatadvies van Besized gaan online consumenten sneller over tot aankoop als ze zeker zijn over de maat. Retourzendingen worden dan ook overbodig, omdat consumenten de juiste maat hebben gekocht, dankzij Besized. Het is een extra service voor de consument.

SHARING PROFILES

De consument kan de groeigegevens van het kind bijhouden. Zo zou de consument in augustus al kunnen zien wat het kind zou kunnen dragen met bijvoorbeeld Kerstmis, omdat Besized een prognose van de maat geeft. Ook kan de consument inzien wat het kind over een half jaar nog past of dat hij of zij dan een andere maat nodig heeft. Besized rekent dus mee met hoe het kind groeit.

Consumenten kunnen hun account delen met vrienden en familie. Zo kunnen zij gemakkelijk het maatadvies vinden voor het kind. Op deze manier kan je er zeker van zijn dat het cadeau altijd past.

IN DE TOEKOMST

Interesse in een samenwering met Besized voor uw webshop?

Contact:
Pauline Roelofs
info@besized.com
+31 (0)6 533 379 88

BESIZED: altijd passend maatadvies

Retouren wordt steeds vaker een groot probleem. Consumenten kopen kleding voor hun kinderen online, maar de maten kloppen niet, dus worden veel bestellingen geretourneerd. Pauline Roelofs bedacht hier iets op, zij richtte Besized op, een widget wat altijd een passend maatadvies voor kinderen laat zien.

BESIZED

Besized biedt gepersonaliseerd maatadvies voor kinderkleding, het is speciaal ontworpen voor ouders die geen tijd hebben om met hun kinderen te gaan winkelen en juist op zoek gaan naar de juiste maat online. Dit is alleen nog niet zo simpel als dat het lijkt. Daarom heeft Pauline Roelofs Besized opgericht. Zij weet als geen ander hoe frustrerend het is om online te winkelen zonder de goede maten te kunnen vinden.

BESIZED KNOP

Online consumenten krijgen tijdens het online winkelen een knop van Besized (widget) te zien en kunnen een account aanmaken. Zo komt voortaan bij elke webshop en elk kledingstuk wat de consument aanklikt, automatisch het maatadvies naar voren. Het enige wat de consument eenmalig hoeft in te voeren, zijn de geboortedatum, het geslacht, de lengte en het gewicht van het kind. Zo krijgt de consument bij elke winkel een gepersonaliseerd maatadvies van Besized. Door regelmatig de lengte en het gewicht bij te houden en in te voeren, wordt het advies steeds nauwkeuriger.

MINDER RETOUREN

Retouren wordt steeds vaker een probleem. Het is niet prettig voor de klant en ook niet voor de webwinkel. Door het passend maatadvies van Besized gaan online consumenten sneller over tot aankoop als ze zeker zijn over de maat. Retourzendingen worden dan ook overbodig, omdat consumenten de juiste maat hebben gekocht, dankzij Besized. Het is een extra service voor de consument.

IN DE TOEKOMST

SHARING PROFILES

Consumenten kunnen hun account delen met vrienden en familie. Zo kunnen zij gemakkelijk het maatadvies vinden voor het kind. Op deze manier kan je er zeker van zijn dat het cadeau altijd past.

De consument kan de groeigegevens van het kind bijhouden. Zo zou de consument in augustus al kunnen zien wat het kind zou kunnen dragen met bijvoorbeeld Kerstmis, omdat Besized een prognose van de maat geeft. Ook kan de consument inzien wat het kind over een half jaar nog past of dat hij of zij dan een andere maat nodig heeft. Besized rekent dus mee met hoe het kind groeit.

Interesse in een samenwering met Besized voor uw webshop?

Contact:
Pauline Roelofs
info@besized.com
+31 (0)6 533 379 88